Kızlar 31 haftalığım kadın doğum doktoruma sordum diş doktoruna görünebilirsin dedi diş doktoru kanal tedavisi yapıcak veya dişi çekicek iki gündür felaket ağrı çekiyorum acilden çıkmıyorum yapacağı anestezi in kadın doğum doktorum sıkıntı olmaz dedi ama yine de tedirginim sizce işlem yapayım mı aranızda yaptıran var mı?