Mavij su değil de enfeksiyon çıktı. Onun için ilaç verdi bir de nstde sancım yüksek çıktı 1 gece hastanede kalıcam insallah geçer geçmezse haftasonu buradayım, o da geçmezse gerçek sancıya dönüşebilirmiş erken doğum 🥺 yine de her ihtimale karşın akciğer iğnesi de vuracaklar ultrasonda her şey iyiydi açılma vs yok