Cmc1-kfkfk Kızlar doğum yapalı 2 aydan fazla oldu hala sütüm az geliyo bebeğimi doyuramıyorum bu yüzden mecburen mama ile besleme yapıyorum. Mama kullanan anneler hangisini kullanıyorsunuz ?
GulserenKY Cmc1-kfkfk Hipp kullanıyoruz. Aptamil aldık ama gaz yaptı oğlumda da Hipp kullanmıştım o yüzden yine onu aldım. Hem emziriyorum Hem mama veriyorum. Ama sürekli emziriyorum süt çoğalıyor öyle. Mamayı az vermeye çalışıyorum.