A12_S07 Bende 18+3 oldum mide yanmam yok henüz sadece aç kalınca ağrıyor o kadar geçmiş olsun üstte çıksın 😐
aryakuzey Ben 26 haftalığım yeni başladı ara ara oluyor ama her gebelik kendine özel bence canım benimde ödemlerim cok erken başladı üstte kalsın bilgisi olanlar baksın bakalım 😊
AnneBi 17.haftadayım, bende mide yanması geçen hafta başladı. Doktor rennie duo şurup verdi ve normal dedi. Ama yine de doktorunuza sorun bence.
Haticengin17 Kisiden kisiye degisiyordur belki ama mide yanmalari daha 24 gibi basliyor diye biliyorum 18+3 bende yok henuz