Girlmomboymom Kızlar bebeğimin kırkı çıkacak emzik tutturamıyorum ikinci bebeğim kızım da küçük çok zorlanıyorum aventin air olanını mı alayım soft olanı mı arasında ki fark ne bilmiyorum
kplmn Girlmomboymom benim kızım air olanı kullanıyor soothie olandan mesela midesi bulanmıştı denemen lazım malesef
Zeynep_Sedat Girlmomboymom aslında tutmayınca tutmuyor arada deneyip durmak lazımmış. Oğlum da çeşit çeşit. 9 tane emzik almıştım hepsi çöp oldu. Bunda avent air aldm ablamla soothie almış deneyeceğim.. Bi. Yazıda okudum ucunu hafif soğuk suyu değdirince bebeğim tuttu flan diyordu