Doğumdan once bebeğin aşağı indiğini hissedilir karın aşağı düşer diyorlar her gören karnın daha inmemiş diyor ben de indiğini hissetmiyorum zateb hala poposunu kaburgama dayanmış hissediyorum ama bugün epey ağrılı uyandım ve karnım taş gibi sizler ne zaman hissettiğiniz bebeğinizin kanala indiğini ya da belirgin bir sekilde hissettiniz mi ?