Pypy benim rubella değerim özel hastanede farklı devlet hastanesinde farklı çıkmıştı özeldeki kadın doğum doktorum araştırma hastanesine yönlendirdi tekrar bakıldı ve tekrar sonuç aynıydı daha sonra ordaki doktor beni enfeksiyon doktoruna yönlendirdi o detyalı bi açıklama yaptı ve problem olmayacağını söyledi
Siz de mutlaka sonuçlarınızı bir enfeksiyon uzmanına gösterin ve telaş yapmayın