Lykiav Kızlar beta 0.2 çıkmış. Negatif biliyorum ama normalde 0.1 çıkardı. Acaba yükselme olur mu veya geç döllenme falan. 5 gün oldu halâ adet olmadım ve sırtım falan çok ağrıyor.
Meli-sa Lykiav olsa çıkardı diye tahmin ediyorum yinede bir kaç gün daha bekleyip kan verebilirsiniz umarım gönlünüzden geçen olur
Yasemincee26 Lykiav yükselmez canm stres yapmışsındır ondan gecikmen olmuştur . İnşallah önümüzdeki ay hamile klaırsın umudunu sakın kaybetme
esraa1717 Lykiav 2 çıksaydı olabilir ama 0.2 0.1 verilere göre değişir aynı şeyler aslında 5 üzeri gebelik demişti doktor kimyasal için 5 üzeri olup iki katı artmadıgında kimyasal oluyor
C9-3_g Yükselmez benimkide öyleydi kimyasal gebelik olabilir seninki önce benimkide 7 ci gecikme günün de geldi adetim ondan 5 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 14 haftalık hamileyim
C9-3_g AsGz2020 Ocak ayında kimyasal gebelik oldu temmuzda gecikmem oldu 1 gün sonra test verdim kan hamile olduğumu söylediler