NvS 25+4 gunluk hamileym kısmetse kızımı kucagıma alıcam ama isim olarak hala bi karar kılamadık enson iki isım arasında kaldık yardımcı olurmusunz guzel anne adayları Eylül mu Defne mi 😍
deletedmom947 NvS benimde çok beğendiğim isimler ama seçecek olsam kesinlikle Eylül derim. Çünkü Defne Yunan mitolojisinden geliyor anlamı, Türkçede de Defne yaprağı ağacı dışında anlamı yok. Eylül bahar gibi çok güzel geliyor bana🌸
Sdfkr Ikisi de cok guzel isim ben de kızım olursa bu isimleri düşünüyorum ama daha yolun cok başındayım Allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin
NvS Deletedmom344 evt ikisınıde ayırmak istemıyo gonul ama iki isım sevmıyorm eşımde tek isımden yana teşekkür ederim cnm ☺️
Annesininoglusu Çocuğuna verdiğin isim onun kişiliğine yansır buna çok inanıyorum, etrafınıza bakın sizde farkedeceksiniz. O yüzden iyi düşünmek lazım. Eylül isimli çocuklar çok duygusal hüzünlü oluyor çoğu şeye ağlıyor inanmıcaksınız ama doğru:) Eylül isimli öğrencilerimin hepsi öyleydi. Bence Defne daha güzel ☺️
NvS Annesininoglusu Zaten bn cok duygusal cok sulu gozuyum kısmetse mart ayında dogacak buda oyle olursa artk oturur beraber aglarz 😂
Sdfkr NvS benim oglum da 7 mart doğumlu ben de sulugozum o da karşılıklı ağlıyoruz evde :) cok merhametli cok duygusal bazen üzülüyorum ama yine de bu duygulara sahip olmasi mutlu ediyor beni