Bircan-2 bende 35+4 de doğum yapmıştım canım temmuzda ve sonra bebeğimi yenidoğan yoğunbakıma aldılar en iyi ben anlarım tez zamanda inşallah sağlıkla kavuşursun miniğine, bol su öncelikle kıvırcık salatası bol yeşillik, çorba, mercimek yemeği bulgur bunlar gaz da yapabilir kimyonla tüketmeye çalış dut kurusu incir hem taze hem kuru ama en öncelik moral olarak düşmemeye çalış ben hiç becerememiştim yeme içmeden kesilmiştim bitik haldeydim ama siz öyle olmayın duş ve güneş ışığı da süt arttırıyor yarım saat kırk dklık bir yürüyüş gibi gün ışığında