Pervinnnn canım bende kullanıyorum ovulasyon testini. Sen az silik olsa da tam silik olsada o günü iyi degerlendir. Ben diger bebegimde öyle yapmıştım o ay hamile kalmıştım. Çatlatma ignesini yaptıysan ilk iki günün çok önemli. Bence boş geçirme kuzum..