Herkese merhaba. 39+2 haftadayım. Normal doğum istiyorum. Dün biraz egzersiz yaptım , akşam da yürüyüşe çıktım. Ne zaman WC’ye gitsem bir ıslaklık hissediyorum. Çişimi yaparken ekstradan su geliyor gibi ama bu sadece WC’de oluyor. Arkadaşım sakın suyun gelmiş olmasın falan deyince kafam karıştı. Günlük akıntı gibi nasıl ayırt edicem ya? Birde karnım göğsümün altındaydı sanki şimdi öne doğru oturunca açılma var gibi bir rahatlama geldi açıkçası. Sancı yok. Doktoruma da soramıyorum birebir görüşme yok, hastaneye gidip ebelerle görüşüp onlar doğum başladıysa arıyorlar. Ne yapmalıyım şu durumda? O ıslaklıklar suyum olabilir mi?