Bende az önce ayaktayken ya altıma kaçırdım yada su geldi anlayamadım çok sıkılıkda değildim ama yetişemedim, foşur foşur akmadı kokusu idrar gibide değil ama çamaşırımı bayaa ıslattı, diyelim suyum geldi çok gelmediği için devamı gelir mi, su gelmesi bu kadar az olur mu?