Salı kontrole gidildi herhangi bir açılma vs yoktu cuma tekrar gel dedi doktor neyse çarşamba günü öğlen 2.45 3 gibi biraz su geldi ama aşırı akıntım olduğundan akıntı zannettim sonra durdu zaten 20 dk oldu veya olmadı tekrar geldi peçete değiştim tekrar geldi yani anladım su olduğun ve istemsizce kendi geliyordu. Yani foş diye birden gelmedi bende parça parça aktı. Tabii gittik doktora su olduğu için beklemek bilmiyorum nen kadar doğru. Muayeneden sonra yatış yapıldı ancak asla açılmam yoktu 24 saat takip edildim suni verildi ne açılma ne sancı hiç bişey yok. Çarşamba öğlen kadar doz arttırılarak gidildi ancak yine açılma vs sancı hiç bişey yok bebek kanala girmedi. Bekledik baya 24 saatin sonunda bebekte gelmeyince riske atılmaması adına belden aşağı sezeryan oldum. Tabii bebiş iyi ancak ağrılarda hafif hafif gidiyo tek zorlayan ağrı zaten. Sonunda doğurdum yaniii😂😂😂