Yasemincee26 Kızlar 12 Ekim transfer günüm 🥰 çok heyecanlıyım bugün başlıyoruz ilaçlara şükürler olsun
Lelalela Yasemincee26 canımm inşallah rabbim istediğin gibi sonuçlandırır inşallah ikizlerin olsun ☺️
Yaprakdokumuseverr Yasemincee26 ayy her şey çok güzel geçsin 🌸 çok heyecanlı bi bekleyiş hele de transferden sonrası
Deli_hatun_7 Yasemincee26 rabbim pozitifi görmeyi nasip etsin inşallah kuzum ama bu yol yorucu en önemlisi stres yapmaman lazım bak stres yaparsan yorulursun kuzum iyi düşün iyi olsun aşkım 😍
Lilosss Yasemincee26 Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏🏼 benim de 2 ekimde olacak kısmetse , hangi ilaçlara başladınız acaba
Yasemincee26 Yaprakdokumuseverr canım benim senin de postlarını hep okuyorum inşallah bende senin gibi güzel haber alırım teşekkür ederim
Yasemincee26 Lilosss inşallah canım tek transfer mi olacak kalitesi nasıl? Kaç gündür estofrem kullanıyorsun yan etkisi var mı ?
Lilosss Yasemincee26 5. Gün en iyi kalite dedi doktorum ama rakamsal olarak bilmiyorum tek transfer olacak , estrofemi de 11 gündür kullanıyorum yarın tekrar kontrolüm var inşallah herşey yolundadır 🙏🏼