Kızlar günaydın. Saat 05.33 ve ben anca kendime gelebildiğim için de bu postu açmak istedim. Bugün 30ncu haftama hastanede girmekte varmış..
Dün sabah gayet normal bir şekilde oğlumu görmek için hastaneye gittim, Oğluma baktim, herşey yolunda (maşallah) Sonra ultrason odasından ciktim oturdum, doktorum benden tansiyonuma baktırmamı istedi bir an, bende çok şaşırdım ne olduğunu anlamadım. Bu arada isteme sebebi (Çok erken bir şekilde ödem yapmaya başladı vücudum) “ekstra tuz ve sekerle” alakam yoktur suyu da bol için insanim şuana kadar 8 kilo aldım toplamda ama neden bır anda ödem oldu anlamıs değilim. Sonra biz yukarı cıktık NTS odasında ölçtür dedi. Sağolsun hemşire ölçtü tansiyonumu. Sıf bir merdiven cıktım diye benim tansiyonlar (160-90) geldi. Aradan on dakika geçti 14e düştü en son 13e düştü derken ben bunları doktoruma gösterdim. Ki Allah sizi inandirsin evde bile tansiyonum çıktığında anlıyordum başımın agrisindan ama normal zamanda olctugum de 11-12 geliyordu en fazla. Sonra doktorum işte bu rakamlar ne böyle dedi, beni hastaneye yatırdı. Allah korusun ilk gebelik olsa düşük derim ama simdi tansiyon ve erken doğum riski olabilir. (İnsallah olmaz.) Sonra hemşireler ciğer geliştirici iğne yaptılar bebek için bana her ihtimale karşı :( Uyuduğum zamanlar tansiyonlarim düşüyor ama uyandıgımda tekrardan yükseliyor. Allah yardımcım olsun cok zor durumdayim..