İkinci gebeliğim oğlum 5 aylıkken hamile kaldım kızıma o yüzden hamilelik biraz zor geçiyor du erken doğum riskim vardı baştan beri rahim ağzı kısalması olduğu için 34 haftalık ken 2 cm açıklık oldu çiger geliştirici vuruldum 36+4 kontrole gittik hazırlıklı gittim zaten doktor dediği için önce haftaya gel şimdilik iyi utrasyondan bakınca dedi sonra alttan bi bakayım dedi bakınca 5 cm açılma yok direk yatış dogurursun 2 saate dedi epidural ile normal doğum olacaktı yukarda nst kontrol falan derken sonra epidural takıldı 5 dk sonra kendi suyum kovadan boşalır gibi geldi ebe hep yanımda allahtan doktora haber etti ben bi bakayım dedi bakınca bebeğin önce kordon ve eşi geliyodu doktor koşarak geldi muayene etti düzelme olmayınca saniyeler içinde bütün ebe doktor herkes toplandı acil sezeryana alındım genel anestezi verilmiş bana bi uyandım 2 saat geçmiş ameliyatayım bebek hem erken doğduğu için hemde doğumda zorlandığı için kuvezde 4 gün oldu doğum yapalı kaç gün kalacağı belli değil hani derlerya yok normal doğum yapmadın tam anne olmadın o farklı diye iki doğumuda yapmış olarak söylüyorum kesinlikle normal doğum daha kolay oluyo tabi öncelikle bebeğin sağlığı ama hersey yolundaysa normal doğum yapın derim