Meryeminannesi20 Genelde kız cocuklari solda erkekler sağ tarafta olur deniliyor tabi nekadar doğru bilemedim
S_65 Egeminannesi korkuyom acaba niye hep sağda hiç solda göbek üstü değil hep sağda bide başıda aşsğıda hep tedirginlik var bende
Egeminannesi S_65 büyüdükçe yerleşir canım 😅😅 benimkide hep sagdaydi bazen yatarken bakıyorum sola toplanmış olduğu gbi 😅😅 korkuyorum bazen sonra ovalayinca duzeliyo ,😁😁😁