Zehraanuurrr Bebeğim 17 günlük. Çok fazla ıkınıyor kakasını da yapıyor ama yinede çok ıkınıyor gaz damlası da kullanıyorum. Sizce neden böyle olabilir deneyimli neler yardımcı olabilir misiniz lütfeennnn
AysegullM Zehraanuurrr onu hiç duymadım biz de birden fazla kullanıyorduk yoğunbakım süreci atlattık orada başlamışlar hepsine bi tanesi çok kıvrandırıyordu sizin dediğiniz gibi onu kestim başka başladık şimdi biraz daha rahatladı kıvranmaları
AysegullM Zehraanuurrr yani bizim çok fazlaydı kıvranmaları damlanın bir tanesini kestim şuan geçti hala var ama çok aşırı değil. Size de çok geçmiş olsun