Kubrakarahan benim ilk iki gün yoğun geldi biraz diğer günler leke olarak geldi 4 5 günun sonunda hiç yoktu şuanda iki haftadır doğum yapmışım hiç yok iki üç gunde bir leke olarak az bir şey geliyor bazen okadar karnım sis hala normal deniliyor ama bilemiyorum ebemde kadın doğum doktorumda normal dedi doğumdan sonra kilomda gitmedi