Pikachukiz53 Karnımda Geçmeyen Bir Sancı Var Su Veya Nişan Gelmedi Ama Bebeğin Hareketleri İle Karnımda Çok Kötü Sancı Var Haddinden Fazla Hareketli Ve Aşağıya Vuruyor .
Pikachukiz53 Eboz bebek kanala mı girmeye çalışıyor onu da anlamadım ama bebeğin hareketleri ile çok kötü sancı çekiyorum
zeyenp5524 Pikachukiz53 dogum sancısıysa geçmez zaten bi duş alıp dinledinin agrı siz yerinizden kaldırmıyosa dogum sancısıdır
Pikachukiz53 zeyenp5524 anladım deneyeceğim ama yazdığımda daha iyiyim biraz gezdim falan ama banyo da yapayım dediğiniz gibi