linaa123 haftdan sonra haftalık giden oldumu acaba doktora doktorum artık haftalık göreceğiz dedi ilk kızımın üstünden 4 sene geçti tam hatırlamıyorum
Eboz linaa123 evet doğru nst durumu falan herşeyi daha sık takip eder Özel hastahane ise benim bildiğim1 muayene 1 kontrol oluyor
yslnrsh linaa123 evet 36dan beri her hafta gidiyorum kendime salı gününü seçtim salıdan salıya gidiyorum
Feyzanr41 linaa123 ozele gıdıyorm 36. dan sonda haftada bır dedı haftaya sezeryan olucam bende 38+5 de
Avril linaa123 bana da öyle dedi 34. Haftadayım bu son iki hafta aramız 36 dan sonra 37 de tekrar gideceğim 38 de doğum var zaten ☺️ Böyle bakınca doktorumla doğum öncesi son iki randevumuz kalmış aslında 😂
linaa123 Eboz evet dün 36 haftalık oldum haftaya kontrol dedi 39. haftada sezeryan olacagım zaten dedim acaba herkeste haftada 1 mi oluyor
linaa123 EmineTarik sizi 38de alıcaklar sanırım doğuma ben 39u bekleyelim dedim doktoruma nasıl istersen dedi 12 Ekim benimde
EmineTarik linaa123 evet benim ikiz 5 Ekim perşembe ye denk geliyor pazartesi olsun dedim önceki pazartesi erken olur sonraki pazartesi geç dedi tam 38+0 da alıcaz dedi