Eboz Armilella benimki zor oldu birazda pimpirikliyim korkardım yürümeye suni de çektim di kimileri maşallah kalkıp yürüyor
Mlkkkkkk Armilella 5-6 saat sonra ilk yürümek için kalkıyorsun ben bi ağrı çekmedim ilk kalkışta 5 gün sonra da ağrılarınız tamamen olmasa da geçiyor bol su ve yürüyüş yapmanızı öneririm
Goksu2023 Armilella ben pazartesi olacağım sezeryan bakalım nasıl olacak annem kardeşimi doğurdu sezeryanla 1 gün sonra hastaneden geldi sobalıydı bizim ev soba kovasını hazırladı sobasını yaktı yemeğini bulaşığını kendi yaptı öyle dirayetliydi hiç yatmadı inşallah bende öyle olurum
Sarpp 4 saat sonra kalkıp yürüdüm bebeğin altını değiştirdim. Biraz ağrılı bir süreç ama bebekler herşeyi unutturuyor
Merve1616 Armilella Sezeryandan 3-4 saat sonra ayağa kalktim eve dönünce 2.gun kendi işimi kendim yapmaya başladım.Su an 10.gun kendimi iyice toparladım.Dikis ağrılarım olduğu halde bol bol yürüdüm onun etkisi çok oldu toparlanmam da
Herkesfarkinda Benim 5.gunum mesela ben hala yuruyemiyorum ayaklarıma vuran bı kesi acısı var.ilaclar ve iğneler rağmen toparlanamadim.bu benim 3.sezeryanim inanılmaz kötü acılar çekiyorum.çişimi yaparken bile ayrı bı işkence çekiyorum.onerisi olan varsa açığım 😢
Daisy0000 Armilella Ameliyattan sonra ayağa kaldırdılar ,ara ara devamlı yürüdüm.2gun sonra eve çıktığımda da yürüyüş olsun diye evi süpürdüm vs. Tam toparlanmam ve acılarımın dinmesi 15günü buldu
Love13 Armilella tam 5.gün bir değnek değmiş gibi uyandım ve çevrem de hep 5.gün bir anda ayaklandı böyle ama direk ayaklananlar da çok tabiiki 🥰
Cgdem123 Sibelsamet_64 asla bugün 3 günün her geçen gün biraz daha iyi oluyorsun ama karnım çok acıyor eğilemiyorum
yanlisanlamaama Armilella ikinci gün kendi kendime banyo yapabilecek kadar toparlamıştım ama bu kişiden kişiye değişir bol bol yürüyüş yaparsanız daha kısa sürede toparlarsınız
Baharoloji Armilella şuan 9. Günüm ve oturup kalkarken ya da WC de sorun yaşamamaya başladım ancak özellikle ilk 5 gün kötüydü ilki normaldi onda hiç böyle zorlanmamıştım hemen ataktaydım bunda da yatmıyım hareket halinde daha çabuk iyileşme olur dedim ama yürümekte yatmakta zor oldu