Mekklc Merhabalar bugün göğsümden sıvı akmış fark etmedim taki üzerimi çıkarana kadar bu nedir acaba bilgisi olan var mı
BuseMeryem2 Mekklc ilk ağız sütüdür göğsünüzü sıkmayın süt birikiyor.bebeğin doğunca emmesi gereken ilk ağız sütüdür☺️
linaa123 Mekklc benim ilk kızımdada 5. ayımda grlmişti şeffaf sıvı doktoruma sordum hormonlardan dolayı olabiliyormuş ellemeyin sakın şimdi ki hamileliğimdede yaşıyorum
linaa123 Mekklc ilk gelen süt biraz sarımsı oluyo emzirirken önemli olan o süt şimdiki gelen sıvı salgılıyor kendini hazırlıyor ☺️
KuzeyinAnnesi10 Mekklc normal canım hamilelikte göğüsten kan ve su gelebilir korkma değişik renkli de olabiliyor.
Mekklc BuseMeryem2 Yaa aslında hiç uğraşmam göğsümle vs ve dikkat de ederim ilk gelen süt çok önemliymiş bu o mu yani 🥹
BuseMeryem2 Mekklc evet canım önemli olan süttür ama ister istemez az da olsa akar sen sıkmadığın sürece sorun yok o birikir yine
Mekklc linaa123 Ben de beşinci ayıma yeni girdim acaba kullandığım iç çamaşırı mı sıkıyor 😳benim ilk gebeliğim
linaa123 Mekklc sıkmasıyla alakalı oldugunu sanmıyorum bu arada evin içinde olabildiğince üst kullanmayın sık kullanım sanırım kansere yol açabiliyormuş
linaa123 Mekklc yok merak etmeyin hormonların salgıladıgı sıvı çokta güzel sütüm vardı benim ilk kızımda şimdikine de az kaldı bakalım süt dueumu bunda nasıl ilerliycek