nursena7- 30. Haftan itibariyle hazır olması lazım erken doğum olabilme ihtimaline karşı…… Bebeğinize bez 12 adet, 1 adet yenidoğan ıslak mendıl, doğduğu gibi hemşireye vereceğiniz kundaklı zıbınlı şapka eldiven bir çift çorap alt üstlü takım veya tulum onun dışında ıkı takım daha koyun içlerinde zıbını olsun… eldivenleri güzel alın bazıları elden düşebiliyor. yedek battaniye bir tane yeterli…ağız mendılı 4 5 tane koyun lazım oluyor. 1 tane alt açma örtüsü al çok lazım oluyor. Bir tane pişik kremi koyun. Kendinize deepend külot bile giymenize gerek yok çok rahatlık, terleme olabılıyor bu yüzden 3 takım koyun, ıkı tane de yeter ama size kalmıs mutlaka önden düğmesi olsun. ıslak mendıl. Bir tane emzırme sütyenı yeter hastanede kullandım daha da kullanmadım gereksız bir şey bence.. terlik hastaneden çıkarken ne gıyceksenız o. Dedorant koltuk altı için cok terledığım için çok kullandım. Meme ucunuz küçükse göğüs ucu aparatı. Emzırme yastığı da getırebılıyorsan getır ilk kez emsıren anne olarak çok zorlandım