Leyaakk canım ablamdan bize bulaştı ablamın tam 1 buçuk yıl oldu hala geçmedi.Ben ve kızımda 3 ay geçirdik öyle bitti.Neler yaptım söyleyeyim medipolde bir doktorun tavsiyeleri işe yaradı ama en önemlisi eczanelerin yaptığı karışım.Yıkanabikecek bütün eşyaları giysileri yıka,yıkayamadıklarını poşete koy ağzını sıkı bağla 7 gün havasız kalsın.Koltuklara makine at ve üstünü ört halıları her gün yıkamaya gönderemeyeceğin için ilk önce makine sonra sirkeli su ve üstünü ört.Özellikle çarşaflar yastıklar sürekli yıkanmalı çarşafların dikiş bölgelerine çok ütü bastırılmalı.Bebek arabası oyuncaklar ayakkabılar özellikle.Yani aklınıza ne geliyorsa ya yıkanmalı ya da poşetlenmeli.Karışım ise ilk gün keseyle iyice yıkanmalısın 3 gün krem vücudunda kalacak ve her gün tazeleyecek şekilde en önemlisi de hava almayacak yani uzun kollu tayt çorap falan giyip havasız bırakmalısın.Çok ama çok ilet birşey ben kurtuldum ama perişan oldum kurtulana kadar inşallah sizde kurtulursunuz