Selam arkadaşlar hamileliğimin ilk basından itibaren hep normal doğum istiyordum. 30.haftaya gelince doktorumda normal doğum diye karar verdi ve bu yönde çalıştık. Ben zaten 37 hafta aktif çalıştım günde ort 10 bin adım her tenefüste 4 kat indim cıktım ve son haftaya kadar spor hareketleri. 38.hafta çatı muayenem yapıldı 2 cm açıklık vardı ve çatım normal doğum için çok uygundu.ama bebek kanalda değildi 🥹 39+4 iken kontrole gittik ve bebek hala kanalda değildi suyu azalmıştı, bir gün sonra doktorum suni sancı ile doğumu başlatmaya karar verdi 8-9 saat suni sancı çektim malesef açılmam 2 cm de kalmıştı devam etmedi. Daha fazla direnmek istemedim su sancı canımı aşırı acıttı. Ve 5 dk da eşim ile spinal doguma girdim bebişimi 2 dk da çıkardılar , benide 20 dk da toparladılar. İkimizde şuan çok mutluyuz.( dip not aşırı panik atak bozukluğu olan biriyim) sakın korkmayın