Goksu2023 Hanımlar pazartesi doğumum var Allah nasip ederse hemşireye verilecek kıyafetimi hazırladım ama kararsız kaldım yeni doğan iç zıbın alt üst takım şapka eldiven çorap battaniye koydum Ama genel olarak çıtçıtlı zıbın tulum konulmuş sizce fikri olan ? Hangisi daha mantıklı
Eboz Goksu2023 ben citcitli bez alt üst takim şapka battaniye verdim en iyisi tulumu giydirmemislerdi iç zıbın var onuda takmamislardi
KuzeyinAnnesi10 Goksu2023 çıt çıt lı koyuyorum ama canım hastane çıkışı hemşireye vereceğin isimli özel yaptırdığın olmasın ilk başta kirleniyor bebeği güzel silip vermiyorlar falan odaya gelince siz ıslak mendille temizleyip giydirirsin resim çekilmek için kirlenmesin kan falan olabiliyor canım 😘 normal Bi takim koy zıbın koy yeterli
Ozgebyr Goksu2023 iç zıbın, tulum, çorap, eldiven, şapka, battaniye, bez koymuştum hepsini giydirip verdiğim battaniyeye de sarıp getirmişlerdi ama battaniye dediğim penye battaniyeydi
MerveTeyze Göbek bağına zarar verme mi çok Çorlu zıbın diye endişe ettim zarf zıbın mı diyorlar yandan bağlamalı uzun kollu incecik onlardan aldım 4 tane Bir de arkadaşımın bebeğini ıslak vermişler odaya gelir gelmez bebeğin üstünü değiştirmişler çok silmedikleri için o yüzden kurulama için bir Müslin koydum bende deneyimli anneler ne dersiniz ? Son bir şey daha topuk kanı alınıyor ya o yüzden kendinden patikli alt yada tulum sıkıntı oluyor mudur hemşireye verilen sette