Kızlar doğum yapalı 4 ay 18 gün oldu spinal sezaryen oldum 38.haftamda ama asla bel ağrım geçmiyo asla sürekli ağrım var iğne yapılan bölge ve üzeri omuriliğim sürekli ağrıyo bu durum beni psikolojik olarak çok yormaya başladı sezaryen sonrası bel ağrınız oldu mu olduysa ne kadar sürdü ne zaman geçicek😭
NOT ; benim spinalimi yapamadılar sezaryen olup spinal tercih edicekler korkmasın lütfen ❤️