Suleugur ben sezaryene alındığımda 17 18 den inmedi tansiyonum o şekilde doğum yaptım plasentam erken ayrıldı o anda son iki hafta tansiyon problemim çıktı o Güne kadar hiç böyle bi problemim yoktu ikihagta boyunca günde üç kere alfamet kullandım ama 15 ten aşağı pek düşmedi tansiyonum ama doğumda bi sorun olmadı şükür