Bol su içiyorum sık sık idrara çıkıyorum çok fazla akıntım falan da olmuyor, idrarımda yanma olmuyor, kendimi sıcak tutuyorum, iç çamaşırlarımı başka çamaşırlar karıştırmadan yüksek derecede yumuşatıcısız yıkıyorum ve günde 2 kez değiştiriyorum hatta 2-3 günde bir özel bölgemi batikon ile temizliyorum ama yine de gitmiyor enfeksiyon ilaç da kullandım yok hala aynı🥹 hastaneye acile gittim bişey yapamayız bizlik bişey yok polikliniğe git dediler hafta içi doktoruma gideceğim umarım bişey olmaz çok endişe ediyorum ve endişe ettikçe de gerçekten belim falan ağrımaya başlıyor çok mutsuz oluyorum😭