rennie , caviscon kullanmama rağmenn geçmiyor mide yanmam yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum yine yanıyor su içiyorum yine yanıyor kaç tane şurup bitirsim bilmiyorum bebek doğunca bi rahatlama oluyor sadece o yüzden biran önce doğsun istiyorum hayırlısı ile son 9 bakalım ne zmn gelecek