Bana kız gibi geldi 🩷 ben dün muayene oldum 14+5 te kesin kız dedi 🩷 yarın tam 15 haftalık olcak inşallah 🤲🏻 kasik ağrıları çok yoğun yok minik minik arada oluyor bulantı tam gaz devam büyüdükçe azalır derken çoğalıyor 😀 buaralar uykuya karşı koyamiyorum oglani uyuturken bende paket oluyorum 😀 kızılcık şerbetini sonuna kadar izleyemedim bı turlu ilk reklamı bile göremiyorum 😀😀