34Meltem12 Sezeryan ve genel anestezi ile bebeğim sabah 09:34 de doğdu.Ben biraz toparladım bebeğim solunum sıkıntısından dolayı küvezde 😢
Nur_50 34Meltem12 bebişinize rabbim inşallah sağlıcakla küvezden çıkmayıda nasip etsin gözünüz aydın 🌼
34Meltem12 Nur_50 Allah razı olsun inşallah biran önce bebeğimi bekliyorum sadece 1 kere görebildim oğlumu 😥
Nunix- Hayırlı olsun hiç kendini üzme sağlıcakla oradan çıkacak bu bir süreç bebeğinin iyi olacağına odaklan dualarımız sizinle 🌸🙏🏻
34Meltem12 Nunix- Elimde değil güçlü durmaya çalışıyorum ama bir yanım çok buruk istediğimde göremiyorum da 😢😢 Dualarınız için çok teşekkür ederiz amin 🤲🏽🩵
Esra_Omer_21 34Meltem12 Rabbim tez zamanda kavuştursun gozunuz aydin olsun saglikla ewinize gitmek nasip olsun bebeginiz ile❤️