Aminealeyna Izmirr359418 ilk kizimda devlet hastanesinde vurulmustum ve ucret odememistim 2019 da suan nasildir bilmiyorum ama
Izmirr359418 Asel-2023 özelde de o şekilde mi ücretli diye biliyorum ama yok ama erken doğum riskim var serklajlıyım
muziceanne_ Benimde erken doğum riskim var merak ediyordum ücretli mi ücretsiz mi diye bende burda bekliyim bakalım
Asel-2023 Izmirr359418 oda ücreti alındı sadece canım iğne ya da diğer ilaçlar için alınmadı ama bilseydim devlette yaptırdım bin TL ödedik yarım güne
palperol Izmirr359418 ben 2 doz 60 lıra ydı , çarşamba gunu aldık Muayene oldugum hastanenın acılınde yapıldı. İlk enjeksıyonlar da ucretsız dıye bızde vermedık ücretde . 60 lıra tuttu yanı 2 tüp
Milen7 Izmirr359418 bende özelde yaptırdım doktor iğneyi reçeteye yazdı eczaneden al gel burda yaptır dedi başka ilaçlarla birlikte toplam 80 tl ödedim sgklıyım, hastane de ücretsiz yaptı