Aysoshh bana söylenen şuydu. Adet kanamasini normalden 2 katına çıkarır demişlerdi. Ben spiral taktırmadan önce 3 gün oluyordum. Taktırdıktan sonra 6 güne çıktı. Ama kan değerlerimde falan bi sıkıntı olmadı. Galiba bakır olan iyi değil. Benimki hormonlu spiraldi. Hiç sıkıntı yaşamadım. Ara kanama da olmadı benim hiç