Maviannesi Haftada sağ elimde çok şiddetli bir ağrı oluştu 1 haftadır parmak uçlarımı hissetmiyorum. Çok fene bir ağrı yaşayan var mı ? Elinin üstüne yatıp hafif uyuşma geçmeye başlaması gibi birşey başına gelen var mı ? Ne kullandınız
yslnrsh Maviannesi evet en yakın arkadasımda da olmuştu sanki arı sokmuş gibi tüm eli parmakları şişmişti açıp kapatamıyordu doktor normal dedi ödem olabilir sizinkide
Aselkus Maviannesi ben 29 haftaligim 2 3 haftadir ayni durumu yasiyorum gunduz bisey yok gece sag kolum parmaklarım uyusuyor sanci jcinde uyaniyorum gun icindede parmaklarımdaki hissizlik.gecmiyor
Kahramankentli Bileklik yazıyor doktor canım medikalden alıyorsun belli bi kısmını da sgk karşılıyor geçmiş olsun ❤️🩹
Kahramankentli Maviannesi benim başıma gelmediği için bilemem ben medikalde çalışırken sadece bilekliği almaya gelirlerdi ordan biliyorum ekstra ilaç falan veriyorum bilmiyorum inan