Her zaman yerleşme kanaması olmayabiliyor ama ben kahverengi akıntım olduktan sonra normal dediler bana da 3. Günün sonunda sabah acile gittiğimde düşük yaptığımı öğrendim bence riske atmayın hastaneye gidin bi Eğer olumsuz bi durum varsa en azından ilaç felan başlatırlar 🙏🏻