Caglali 6+0 haftaligim, kese çekildiği zaman 5+2 haftaliktim Bebek görebilen var mı? Ve o haftada bebek görmemek normal mi? Bu hafta gitsem görebilir miyim ki?
Caglali Feyzabeyoglu bebek görmek için bu hafta gitsem görünür mü ki, çok şükür dış gebelik durum yok
Feyzabeyoglu Caglali ben 5 haftalıkken kese gördüm 7 haftalıkken de bebek kalp atışı gördüm Bazen gec döllenme olduğu için 9. Haftaya kadar uzayabilir
Mzzz 5 haftalıkken kese görünür sadece canım ben 6 haftalıkken kese görünüyordu sadece 6+4de bebişi gördük yani şuan çok normal için rahat olsun genel olarak herkes bu evhamı yaşiyor merak etme 🙏😇