hunilimom Minebuhurcu en net 6. Hafta olabilir kese oluşur bebek kalp atışını da duyabilirsin ben ilkinde 4 haftalıkken gittim kese ufacıkti nokta kadar 2. De 6 da gittim 7+2 de kap atışını duydum
Minebuhurcu Eboz Kan tahlili de Verdim sağlık ocağında ama sonucu doktora göstermedim gebelik var beta hgc 876 çıkmış sanırım 5 haftalık falan bende 7 haftalık olsun öyle gidiyim kalp atışını falan alırım diye düşünüyorum bekleyebilirsen 🙈😂
irembulut23 Ben 4. Haftamda testle hamile oldugumu öğrenip 6. Haftama kadar bekledim öyle gittim kalp atışı kese herşeyi gördük allahın izniyle
Ebrulim123 Minebuhurcu 7 haftadan önce gitme derim ancak kese oluşumunu vs goruyor kalp atışını ancak 7 haftalıkken duyuyorsunuz pek bir şey söylemiyor doktorlar
N-Betul-K Minebuhurcu ben rahatsizlanip acile gitmiştim orda ogrendim iki gun sonra gidip kan vermemi soyledikleri icin gittim ama keseyi gorebilmek icin onumde daha iki hafta var beta degerlerini takip etmek icin doktor da bir hafta arayla cagirabiliyor
Minebuhurcu nurbanu-y Xcbaby N-Betul-K İlk kan testinde betalarınız kaç çıktı benimki 896 ydı 5 haftalık falan galiba
nurbanu-y Minebuhurcu cumartesi günü öğrendiğim için pazartesi doktora gitmiştim ilk kez 4+1 günlüktü kese görünmedi. 5+2 de kese gördük. 8. Haftamda da kalp atışı dinlemek için gitmiştim
Xcbaby Minebuhurcu kadin doguma gitmeseniz bile acilden giriş yapip ne kadar kan tahlili varsa isteyin bence tiroid demir filan hep baksinlar ben tahlilleri yaptirip gitmistim hemen ilac baslamam gerekmisti mesela..
N-Betul-K Minebuhurcu benim ilk ogrendigim deger 34.58 di iki gun sonra ki deger 151 di guzel yukseliyor dedi doktor onemli olan da yukselmesi zatn degerin pek onemi yok galiba sadece ne kadarlik oldugu hakkinda bilgi veriyo