Melike_sevgi Kızlar isme özel çikolata yaptırmak istiyorum hem tadı güzel olsun hemde görüntüsü güzel olsun istiyorum önerisi olan var mııı😍
glsnsglm Melike_sevgi trendyolda kakao ağacı diye sayfa var ben yaptırdım tadı da görüntüsü de çok hoş
hsrtt_ Melike_sevgi bidolu etiket ve renkli atölye instagramdan bakabilirsiniz ben çok beğeniyorum ama fiyatları yüksek olabilir metal kutulara göre.
Tugbainan Melike_sevgi ben bulunduğum şehirdeki bir butik çikolatacıdan yaptırdım. Tadına bakıp karar vermek istedim, içime de sindi. 84lü madlen hali 390 tl tuttu
Mervemerii Ben etiketi kendim tasarladım matbaadan çıkarttık ve gold kutu aldım ona dizmeyi düşünüyorum
Melike_sevgi Mervemerii bunu da düşündüm ama malatyadayım ve heryer yıkıldı çarşı diye bişey kalmadı o yüzden çikolatacı matbaa vs nerde bilmiyorum biraz uğraştırır diye direk sipariş vermeyi planlıyorum
hulyaca Melike_sevgi kızımda çikolata deposunda yaptırmıştım. Şimdi tekrardan oraya veririm siparişi. Çikolataları çok güzeldi. Tavsiye ederim. Bir de ben pinterestten resim buldum. Onu koymalarını istemiştim. Dediğim gibi yaptılar ☺️
hulyaca gudmorningbeya evet incelemiştim o sayfayı da. Daha önceden diğerinden sipariş verdiğim için yine aynı yerden veririm diye düşündüm ☺️