Merismeryem Kizlar yuruyemiyrm artk belim agryo bi is yapsam 5 dk sonra belimin agrisinda oturamiyrm kasklarm.agryo nolacak.boyle benle ayni olan var mi
Denizmer Merismeryem ben de 38+4teyim. Yürümekte zorlanıyorum. Kasık ağrım oluyor ama biraz zayıf bir bebek bizimki. Kilo alsın diye ne kadar durursa o kadar iyi diyorum.
Blackmelody 38+3 karnım hala dik ama pelvik baskı var yürürken zorlanıyorum yine de dinç sayılırım yarın evi süpürüp vileda yapayım diyorum 39 larda doğurmak en başından istegimdi😂 inşallah olur hayırlısı ile. Penguen olduğum gerçeğini değiştirmez tabi 🐧
ysmmnk Denizmer benim de aynen öyle, yürümekte zorlanıyorum sertleşmelerim kasılmalarım çok fazla ama zayıfız diye 40ı görelim istiyorum ne kadar durursa anne karnında o kadar iyi dedi doktorum
Denizmer ysmmnk benim de kasılmalarım çok fazla iki üç gündür. Yeter ki biraz kilo alsın diye bakıyorum. Çok zayıf doğarsa küvöze alınma durumu olur. Onu da istemiyorum. Hayırlısıyla istediğimiz gibi olur her şey inşallah.
Merismeryem ysmmnk ben 36 haftalkken 3040 gramdi pazartesi kontrolm.var o zmana doğurmazsam 39 haftalk olyrm gtsemde dogursam artk.cok zorlasti hersey
Zulal09 38+5 ken çatı muayenemin olduğu gün sabah sancılandım ve doğumum oldu 😄 Rabbim kolay hayırlı doğumlar nasip etsin 🙋🏼♀️