Ben 4+5 te keseleri 6+5 te kalp atışını duymuştum ama herkes aynı olmuyo burda okuduğum kadarıyla en geç 8 e kadar duyuluyomus eğer kontrol sürenizse gidin ama bi rahatsızlığınız yoksa 8. Haftayı bekleyin bence daha net olur bide çok sevindim ya üçüz olmasına hayırlı olsun saglıkla gelsin üçü birden inşallah 😂 genlerinizde mi vardı üçüz