Son 11 ama tık yok aynı şekilde 😂 akşamları 2 saat yürüyuş yapıyorum 1 hafta önce gittiğimde bebek ters döndü ama daha aşağı inmedi bol bol yürü dedi doktorum öyle yapıyorum son güne kadar devem. Kasıklarıma belime ara ara vuran sancılar dışında sorun yok hepimiz sağlıkla bir avazda doğurmayı nasıp etsin Allah heycan dorukta 🫣😘😘😘