tugbamehmetbaki SeherAyhan banyoya karbonatlı su hazırladım her wc den sonra kendimi o suyla temizledim benim serkilaj iplerimde var çok sık enf oluyorum ben böyle çare buldum
tugbamehmetbaki Ufkumm Benim kadın doğumcu ve önermişti daha önce benim serklaj olduğu için çok sık idrar yolu enfeksiyonu ve mantar oluyorum ilaçlar etkisini gösterisi ye karbonat rahatlatıyor En azından kaşıntıların azalıyor
Ecearya SeherAyhan merhaba belirtileriniz baska nedir acaba idrarda yanma cok yok bende ama polipten dolayi akinti var bi de kasik agrisi olmaya basladi idrarimi yaptiktan sonra sizin nasil belirtileri ?
Zmraemr 24.haftamdan itibaren geçmedi enfeksiyon 32 haftalığım şu an yanma sızlama hic yaşamadım ama sık çıkıyorum rengi de koyu oluyor idrarın bol su içiyorum çamaşırımı sürekli değiştiriyorum antibiyotik kullandım geçmemiş yine dün yine verdi başka bir antibiyotik haftaya tekrar tahlil istedi insallah geçer.