demirdursun bence bu zihniyeti bir kenara atalım düzgün doktorlar asla kesi atmıyor . Ve ellerinden geleni yapıyorlar az dikiş olması için . Üç dikişle atlattım kesimde olmadı , smdi sezeryanla karşılaştırırsak kim daha çok hasar almış oluyor , kat kat kesilen sezeryan mı yoksa normal doğum yapıp ayaklanan mı ? :) herkeste aynı olmuyor tabiki ama sezeryanıda bu kadar iyi göstermeyin bence sonuçta elin kesildi iki dikiş atıldı olayı değil oda bir ameliyat