MerveAlsln Haftaya girdim hiçbir belirti yok ne sancı ne suyum geldi ne de nişan normal doğum istiyorum sezeryana gidecek diyede çok korkuyorum 40. haftadan sonra riskli oluyomuş endişeliyim benim gibi olan var mı
arsezg Bizde 39+6 henüz kanala inmemişti hala bekliyoruz normal istediğim için hiç bir belirti yok her akşam 1 saat yürüyüş bandında tempolu yürüyorum 10 dera pilates yaptım geçen hafta bıraktım hurma tüketiyoruz bol bol ama tık yok