Nazli_akn32
Bence güzel tarafından bakmaya çalışın. Ailesi yakında olup sen mi kalacaksın çocuğun yanında ben mi tartışmaları yaşayan, uzun süre yanında kalıp hiçbir şekilde yardımı dokunmayan aileler de oluyor. Bu süreci yalnız sakın geçirmek de bence güzel. İnslaah her şey çok güzel ve kolay ilerler.🤍