Bsrcnr2808 Bebişiimiz bu dünyaya gelmek istemiyor kaç haftada doğum yaptınız ben biraz ürperiyorum 40 hafta üstüne çıktığım için
Avakado1 Bsrcnr2808 offf bende de aynı durum var cumaya kadar gelmezee suni sancı verecekler. Çok stres oldum. Erkek bebek
Bsrcnr2808 Avakado1 benimki kız bebek benide bekleticek her gün kontrollerimiz var artık stresli oluyormuş
Yeldaydn Erkek bebek geç gelir diyorlardı hurafe sanmıştım ama değil bende normal doğum istiyordum oğlumu 41 hafta bitince doğurdum sezeryanla gelmek bilmemişti 😃🥰