aslikacur Kızlar sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız benim bebeğim erkek ara ara sancılarım oluyor ne zaman doğum yaparım acaba
EbrKzlky aslikacur Aynıyız bende 36+6yım ☺️ Ara ara bel sancım oluyor çok hafif ama başka bir belirti yok 🙈 bundan sonra böyle sancılar normal.. yarın 37, 1 hafta daha beklese 38 de gelse keske 🙈
Ayztsla aslikacur bende 36+6 yım ara ara adet sancısı gibi sancım oluyor sadece bende çok merak ediyorum acaba ne zaman gelecek benimki de kız 🥰